Saharul Ridzwan ™️@saharulridzwan

لا اله الا الله محمد رسول الله
Manager: 012 911 1241 (Awin Nurin)

http://www.qaabila.com/

Tengah fikir ni. Kejap lagi nak BOTAK lah. Ke tak payah? #dilemalelaki


147

Tiada caption yang mampu sy berikan untuk video ni. 😢😢😢


48

Bang, bila lagi? Visa banyak tahun lagi ni. 🤪 @paliyahyalatest


16

Tak mungkin tunggu Fika. Alalalalala #JanganBenciCintaKu
.
🚗: @dtcmotors ( nak beli kereta, boleh roger @ali_dtcmotors, nak discount, ckp dapat tahu dari SR)


676

Ali ada teka teki, tolong jawab pleasee. Cermin ni satuu, duaa, tigaa, empattt, limaaa, hmmm apa eh teka teki tu? 😕
.
👟: Thank you @sarulpeja 😍


75

Sudahkah kita ucapkan Alhamdulillah kerana masih lagi boleh bercakap, melihat, mendengar dan bernafas hari ni? Atau sekarang ini? .
ALHAMDULILLAH ❤️


20

“Baba, Ali nak lekatkan kereta kecik macam ni dekat depan tv boleh, nanti tv cantik nampak kereta je?” Kata Ali dalam bahasanya sendiri


96

Alhamdulillah, terima kasih Dato’ Seri @mahadibz atas jemputan kami sekeluarga ke majlis kuliah bersama Ustaz Shahul Hamid tadi ❤️
.
Kuliah tadi berkisarkan 7 ‘bukit’ dalam menuju kejayaan dunia dan akhirat. Ustaz hanya terangkan satu level ‘bukit’ yang perlu kita daki dan turun dan kita kena hadap cabaran , semuanya perlukan ILMU
.
Soalan saya: Dalam pendakian utk ke puncak ‘bukit’, kita dapat sampai ke sana, tapi dengan rezeki yang SYUBHAH, dan kita sampai ke puncak, tapi bila dah kat atas, kita nak turun, utk daki ‘bukit’ yang kedua, kita tak ada kekuatan sebab kita TAKUT. Macammana untuk kuatkan hati supaya kita cekal dan tak takut akan kehilangan rezeki semasa kita berada di puncak. .
Jawapan: Ustaz Shahul Hamid tidak bagi jawapan itu pada saya hari ni, supaya sy datang lagi kuliah yang seterusnya sebab pembelajaran ILMU adalah seumur hidup. Bukannya satu hari. InShaaAllah ❤️


56

Ali cakap apa tu sayang 😂


163

Saja la nak tanya, ramai ke sakit hati dengan Shah? #JanganBenciCintaKu


2,146

Sy membesar dengan lagu OAG sambil menunggang motor lagenda waktu sekolah dulu. #Salute 🙋🏻‍♂️


42

Alhamdulillah, makin ramai yang sahut cabaran ni. Tahniah 😊😊😊. Sebenarnya ini bukanlah cabaran, tapi tuntutan Allah
.
Sy bangga dengan semua. Tapi sy rasa masih ramai yang segan, adik2 kita yang banyak sahut cabaran ni. Janganlah segan, dalam mencari ilmu Allah, tiada apa yang perlu kita malu. InShaaAllah, nanti sy minta ustaz @tarmiziabdrahman / ustaz @muawwidz_alansori buatkan satu video bacaan AlFatihah yang betul, jadi dapat kita belajar dr situ. Boleh tak? Apa apa pun, Tahniah semuaa. Alhamdulillah syukur. ❤️ #InMyQuranChallenge #AlFatihahChallenge #EsokBelumTentuMasihBernyawa


48