نورحزيمه عبدالرحمن@serimedinaa

CikPuanCinderellah👸
Puteri tunggal CTRahman❤️
Kehidupan ini adalah anugerah

@haelhusaini: The legendary @ruffedge 🙏🏻. Tag sikit orang yang korang RINDU.

Aku rindu sentuhanmu ku rasa sayuuu.


2

💙💜


4

Alhamdulillah, tompok dah terima hadiah daripada Fancy Feast.

Gemoklah buah hati mummy yang sekoq niii.

Jangan pasni hang takmau makan makanan biasa sudah lerr.

Kalau nak makan sedap sedap je mummy antaq hang balik kampung Parit Jawa. 😼

Terima kasih @bujibuchempel bagi hadiahh! Moga dimurahkan rezki untuk MommyNis sekeluargaa❤️

#FancyFeastMY


2

Alhamdulillah! Allah bagi pinjam lagi nikmat untuk sambut hari lahir. Terima kasih atas ucapan dan doa yang baik baik untuk diri ini.

Malu betul dengan Allah. Macam mana teruknya diri ini ,masih Allah hantar orang yang baik-baik dan hebat-hebat untuk mendoakan yang baik serta terhebat untuk diri ini.

Terima kasih Allah atas pinjaman ayahanda untuk 19 tahun dan bonda hingga ke hari ini. Ucapan dan doa yang baik itu layaknya diberikan buat mereka berdua yang tak pernah jemu memaknakan cinta dalam jiwa ini.

Terima kasih juga Allah untuk para sahabat di sekeliling, yang tak bosan dengan diri ini yang kuat berceloteh. Kalian adalah penyumbang terbesar dalam mengekalkan sifat positif dalam hidup ini.

Terima kasih pada Allah kerana kurniakan diri ini seorang kesayangan hati yang suka tersenyum walau dalam marah dan sentiasa sabar walau dalam resah. Anda tahu siapa anda yang selalu ada untuk meng'hidup'kan hari hari diri ini.

Maafkan segala kesalahan saya.
Moga segala kebaikan kalian buat diri ini akan menjadi salah satu asbab Allah izinkan kalian menjejaki SyurgaNya disana kelak. InsyaAllah ameen!

Terima kasih!
Thankyou!
Syukran jazilan!
Arigatou!
Nandre!
Xie xie!
Mersi'! ❤️


36

Nabi ajar diamkan pertunangan dan hebahkan perkahwinan. Tapi ada pendapat lain, bahawa diamkan pertunangan untuk sama2 menjaga kemaslahatan kedua belah pihak bila ada apa² berlaku. Khabarkan pertunangan untuk mengelakkan sebarang fitnah yang tak terduga.

Tapi orang sekarang, suami/isteri orang pun dia kebas apa lagi tunang orang. Hihihi

Khabarkan pertunangan cukuplah memberitahu bahawa sifulanah ini dah pun bertunang maka haram baginya dipinang oleh orang lain. InsyaAllah.

Tahniah buat Nur Atiqah Ismail atas pertunangan yang telah berlangsung. Moga Allah berikan ketabahan untuk menjalani dugaan bertunangan dan dipermudahkan urusan hingga ke akhirnya. Allahumma ameen ❤️


0

This writing made me crying!! 😔

Kalau kau rasa dalam hati kau ada perasaan racist walau sebesar biji zarah, then you have to read this article.

Selalu dengar ayat 'bukan senang nak senang, dan bukan susah pun nak susah.' Kan?

Ni aku ubah sikit. Bukan senang nak bersatu dan bukan susah pun nak berpecah belah.


4

Happy birthday Fatonah Mohd Zaidi!! Alhamdulillah, memasuk usia yang baru. Moga segala hajat dan impian akan dirahmati serta menjadikan Tonah seorang yang berguna untuk agama, bangsa dan negara.

Pertambahan umur ini menjadikan Tonah seorang yang lebih kuat dan yakin pada setiap hikmah yang telah Allah tetapkan. InsyaAllah ada rezki kita berjumpa lagi, dan terus kukuh mengikat tali ukhwah yang terjalin.

Kakakmu yang cantik dan nakal,
KakImah ❤️❤️❤️


0

Buah Hati Beta ❤️
#NNwedding #aimanxnini


0

Alhamdulillah dengan sekali lafaz!! Barakallah untuk Dr Aiman Najhan & Pn Jah Hanini. Moga pernikahan yang terbina akan berkekalan hingga ke Jannah dan diberikan ketabahan dalam menempuhi ujian dan dugaan rumahtangga yang mendatang.

Doa kami disini juga agar keluarga yang baru dibina ini akan diberikan cahaya dan redha Illahi, untuk menjadi keluarga sakinah, mawaddah dan rahmah. Ameeennn ❤️❤️❤️ #NNwedding #aimanxnini


2

Tahniah @fizialisuria & @shakillakhoriri !! Moga pernikahan yang terbina akan dilimpahkan dengan sakinah, mawaddah wa rahmah.

Selamat bercinta hingga ke Syurga ❤️

Gambar cun credit untuk @712studio.co 🌹

#FAxSK


1

What hurts you today makes you stronger tomorrow. 🌸


2

The end of the page