Are Mie Ra@zurulamira

Hamba Allah swt
Anak Yusof n Peah
Isteri Zurul
Mommy Alya
Mommy Adwa

http://wasap.my/60122002379

809 posts 525 followers 394 following

Sesuai untuk bekas alat tulis, letak makeup,duit syiling dsb..saiz bole roger nak saiz apa.. #diy #jualmurah #malaysia #viral #carirezekiutukkeluarga 0122002379


0

Alhamdulillah #rezekiharini 😉😁😊


0

Night of the bold&beautiful 2017 #BAKATPUKL


0

#Repost @azlindammaryan (@get_repost)
・・・
: kisah semalam.... 26Nov2017😍😗 Kami @zurulamira @amiza52 @elynnlazelin dan aku sendiri @azlindammaryan adalah sepupu yang lahir di tahun 1985 👭👭 (mak kami adik beradik💝).Kami selalu bersama dari kecil tak kira waktu susah ke senang ke suka ke marah ke gelak sampai tak ingat dunia ke apepon kamii tetap bersamaaa almaklum rrr kata pon sebaya kan 🤔😅😂🤗😍. :Kami bertiga sudah pun berkahwin dan masing2 sudah dikurniakan 2 orang anak🤗. Setiap perkahwinan kami lain2 kejutan yang muncul.. Kini, tibalah giliran terakhir kembar kami iaitu @amiza52 dengan pasangannya @zamtyson 😊😍😢.. :kami membuat kejutan dengan menyelit di antara penari2 @abcitra untuk menghiburkan kembar kesayangan kami yang lama kami tunggu saat ini dan memang plan menjadi sampaikan pengantin nagesss tersedu2 😂😅😭😭😭😭!!!!!! Kredit & jutaan terima kasih buat poksu kesayangan kami @boboyalihan & @abcitra kerana membantu merialisasikan impian kami bertiga untuk pengantin walaupon hanya sejam dua jee berlatih lagii 3 jam kite banyak kahkahkahkah & cofee2 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 : kami doakan perkahwinan ini berbahagia sehingga ke syurga bersama dengan kehadiran cahaya mata... InshaAllah😊
#1985 #mycrazycuzzy #lotsoflove #tilljannah #amizamike #majlisperkahwinan #anakcucucicitmatsapdanrahmah #familyselayang #wedding #bollywood #melaka #babanyonya #keturunanbenggali


0

Dia lahir selepas 9 hari aku lahir..aku amira dia amiza..👭tahniah sepupu ku yg chubby🙊 n paling putih antara sepupu👧👧👧👧 #girl1985 #girl1985wedding #amizamike

Kampong Selayang, Kuala Lumpur, Malaysia
0

Permainan kegemaran anak kesayangan..anak bijak..#aduhaikemektinmommy #macamxdamainan


0

Jom kita sakitkan pinggang😅 duduk lama buat ni je😁😁😁 #girl1985wedding #amiza #bungatelur


1

Minggu yg xkemana2..
1) siapkan bju (sendiri n alya-bole plak xjd yang 1st tu😕) 2) siapkan headband..
3) barut da potong tp belum jahit g
4)nursing pillow cover inn shaa Allah nanti akak ambik contoh2 yea..(sbb bukan standard saiz bantal lain2😅) #headbandmurah #katluarRM10keatas #pasarmalampunRM10 😁
#akakstartRM8keatas


0

Alhamdulillah siap da..tinggal nk blink2 kan je😁
Ok jom lunch..lauk dmasak oleh #inciksuami 😅😁 #buatapayangmampusahaja #tukanakdara


0

Maklong miza nak kawen da next week..baru nak buat baju alya😅 mlm td buat xjadi..ni buat lain..huhuhu
#nasiblaalya #nasibbaikhsbndmasaklunch
#tqinciksuami


0

Assalammualaikum..berminat roger akak k..
#carirezekiuntukkeluarga #mogaadarezeki


0

Bib baby RM6/ PCS.. Sapa berhajat boleh roher akak k..0122002379..boleh pilih nak corak mana..
#diyheadband Otw..


0

Sarapan da..masak lauk pun da..jom..sambg tdo ke buat keje😅
#menjahit


0

Seharian semalam siapkan nursing cover @ieda56 Arm pillow @iam.itazainal Bantal leher kak Dila n kak @rienishamsuddin
Yang lain otw..😊😍😁 Sapa2 nak tempah boleh wasap akak k.. 0122002379


4

Nursing cover n arm pillow..😍😁 pasni travel pillow (alaa..yg letak kat leher tuuu😝) Sapa nak oder boleh roger akak k..
#jualmurah #nursingarmpillowmalaysia


6

My sayang😍 n setelah 8tahun..jumpa lak member yg 1st jumpa kat perlis (messnight juga) 😁😊😘😍 #masajumpamasing2bujang #peperiksaannsesipembelajaran #husbndkursus

Hotel UiTM Shah Alam
2

😁😁😁😁 tgg je la kan..sendiri cari pasal


2

Kesayangan😍😘


0